Post by beadsleamiroca on Feb 24, 2022 17:53:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rayman Adventures ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rayman Adventures IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generatornycklar ▞▞▞
▞▞▞ Rayman Adventures 2022 version ▞▞▞
app fastnar i början av de tidsinställda äggjaktsstadierna. animeringen talar om för dig var du ska peka och allt annat är nedtonat, men att svepa och dubbelknacka gör ingenting på det markerade skärmsegmentet. avinstallerat!
Varför fungerar inte appen alls? Jag försökte allt i flera veckor för att fortsätta spela. Men nu när jag öppnar det är det bara en svart skärm och det ger mig inga chanser att göra någonting, bara håll mig borta från appen. Väldigt ledsen.
Lita på roligt spel
Hej! Kanske kan du lägga till en ny funktion med en joystick eftersom kontrollerna är lite svåra?
Det här spelet är bra och FRUKTANSVÄRT! eftersom jag går för snabbt och det är det som låt oss falla i lava eller en himmel och jag var i en hård VÄLDIGT HÅRT! så jag tog bort det och laddade ner det. MEN DET ÄR FORTSATT SNABB! och min mammas är väldigt långsam och min bror till MEN MIN ÄR SNABBT! inte längre det här spelet det är FRUKTANSVÄRT SOM JAG HÅLLER ATT FÖRLORA. Det här är det sämsta spelet någonsin 😤 JAG HATAR DETTA SPEL, mina spel är värsta än ditt och när jag laddade ner det igen ÄR DET FORTSATT SNABB DETTA ÄR DET VÄRSTA SPEL JAG NÅGONSIN HAR HAFT. Det är för svårt för mig värsta spelet någonsin
Lögnare!! Här sa 29mb men när jag öppnade det här spelet sa det att det tar tid att installera data..så slöseri med tid att ladda ner det..yup, jag avinstallerar det redan..😑
Jag laddade ner spelet men jag kan inte spela ju längre jag går ju svårare det blir jag är på äventyr 3 men min rayman springer för fort att det gör det verkligen ospelbart men mina systrars spel är normalt hennes rayman kör i normal hastighet jag vet inte varför mitt spel är så snabbt dess asif iets i skip mode the hole game
Det var gete bra spel gg ez
Det är roligt för att man får lösa mysterier och annat
Älskar det! Den enda nackdelen är den 4 timmar långa väntetiden för att få äggen att kläckas, du kan inte gå vidare utan att kläcka äggen (dvs spela mer nivå)
Även om spelet är roligt - Rättvis varning att om det finns ett fel och du inte får spelobjekt du köper - Förvänta dig inte att Ubisoft ska vara lyhörd. Jag köpte ett nybörjarpaket ($4,99) och ett ädelstenspaket ($9,99) Jag debiterades men varorna mottogs inte för 5 dagar sedan. Ubisofts svar? "Vi kommer att återkomma till dig någon gång men kan inte meddela dig när eller hur vi kommer att svara" oprofessionellt och borde inte ta så lång tid att lösa problemet. Väntar en dag till - och sedan Uninstaller-spelet för att....varför bry sig
Tiden för att vänta på att ägg ska kläckas är lite jobbigt. Plus att det är riktigt irriterande när man får ett maskinägg. I övrigt är det ett fantastiskt spel.
Det här spelet är anständigt men allt det gör får mig att vilja spela Rayman Legends eftersom det är bättre. Jag önskar att det fanns ett bättre sätt att kontrollera karaktärerna än att de körde på egen hand.
Rayman Adventures är definitivt det bästa försöket att ta med ursprungs- och legendernas formel på en mobiltelefon. Det hjälper också att du kan styra Rayman fullt ut om du använder en kontroller. Ett problem är dock den ständiga användningen av wifi och data som gör spelet irriterande att spela när man är ute
roligt😘
Ganska bra bara lite tråkigt
Grymt
Rayman Adventures Avanture gnxe
Nu när jag har kommit till de högre nivåerna blir den bara svart och säger att du ska svepa för att starta men ingenting händer när du gör det. Försökte starta om min telefon och en massa saker. Inget hände. Brukade älska spelet men det suger verkligen. Behöver detta fixas ASAP!!
Jag vet inte om min gamla telefon kanske bara var långsam trots att hastigheten var bra på alla andra spel, men jag har nyligen skaffat en ny telefon och det verkar som att när jag spelar är den på snabbspolning för alla funktioner!
Det här spelet är alldeles för snabbt för mig att inse vad jag ens gör. Jag har sett fram emot att testa den här franchisen i flera år nu. Den här matchen var en besvikelse. Annonsfrekvensen är också ganska hemsk.
Cooking City - Cooking Games Arkade bic
Jag gav den en 5-stjärna, men bara för att jag trodde att den var synkroniserad med Google Play-spelkontot. Allting är faktiskt borta, jag kan bara starta ett nytt spel. Jag hade nått hittills samlat många ägg och skapat unika beats och allt är borta
bra spel fantastiskt spel ett utmärkt spel riktigt roligt! Den enda negativa delen med det här spelet är att efter att du har låst upp några nya världar på kartan så är det klart svarar du om och om igen samma som du inte kan låsa upp något nytt äventyr men ändå ett frekt spel!
Rayman Adventures Pakikipagsapalaran cyil
Det låter för skissartat med villkoren och för ditt Google-konto menar jag som varför kommer det att redigera din spelaktivitet? Det är bara konstigt.
Man tröttnar på det efter ett tag. Men endå ganska bra spel! ☺
Det är ett bra spel... men jag blev lite arg efter att jag spelat i en timme och tappade alla mina framsteg även om jag kopplade min Facebook till det som sa att det skulle spara alla mina framsteg men det gjorde det inte så ja.. . var försiktig.
Rayman Adventures Aventura nxa
Det är jättekul👍 men det tar för långt tid för eggen att kläkas. För när man har ett ägg som inte kan kläkas än så har man inget att göra under den tiden 👎
Jag köpte 2 paket från detta spel och fick ingetdera. Fick aldrig ädelstenarna och försökte och försökte få hjälp att fixa detta problem men fick återigen ingenting. Inget ville gå igenom. Bortsett från detta gillar jag verkligen det här spelet, men jag är väldigt upprörd över de köpen....
Trevlig
Det här spelet är väldigt bra men spelet gick sönder och jag trycker på appen, det är alltid högt förlåt jag trycker på 2 stjärna
Fantastiskt spel med stora ofixade buggar och saknade funktioner som aldrig verkar vara korrigerade. När du har fixat en klar 5 till sedan 3 eftersom spelet fortfarande är roligt.
Det är ett riktigt bra spel men kontrollerna är lite svåra. Jag trodde att det skulle vara knappkontroller så att du faktiskt kan sluta men andra snälla, ändra kontrollerna andra då detta är ett bra spel tack för att du tittade
Det är typ rayman blandat med pokemon och jag älskar rayman och pokemon!!!
Jag älskar det här spelet och har aldrig sett något liknande spel förut, men bara två problem som jag har upplevt ännu är att ett av äggen som jag knäckte gav en incrediball som jag redan hade. Andra problemet är att jag precis nu skulle kläcka ett kungligt 👑 ägg 🍳 men av misstag tryckte jag på avstängningsknappen 📴 och när telefonen slogs på, ägget försvann, jag kollade på det heliga trädet 🌳 men ingen ny incrediball kunde hittas 😤😰. Snälla 🙏🙏 fixa detta. Så fort det är åtgärdat kommer jag att betygsätta 5🌠
Inte säker på vad det är ta bort annonserna
Spelet är bra och grafiken till, men spelet är för snabbt, jag kan inte njuta av spelet!
Tråkig. Spelet i sig är ok, även om nivåerna är väldigt korta och för lätta. Men det finns så mycket ludd - ägg, ädelstenar, tidsgränser, inkubatorförseningar, slumpmässiga saker att samla in, att du spenderar mer tid på att gå igenom slumpmässiga animationer än att faktiskt spela.
fick 100 kristaller och det sa åt mig att klicka på korgen för att gå till butiken. Kan inte gå längre i spelet eftersom det inte låter mig klicka på korgen Arghhhhhhhh
Det finns ett stort problem. När jag startade spelet sa han att mitt konto på spelet har ett problem och kommer att starta om och när jag startar om, upprepades det om och om igen också när det var klart och jag spelade och även stänga spelet och öppna det igen, det börjar från gammal nivå och det gör det om och om igen med samma nivå när jag stänger och öppnar spelet igen SÅ SNÄLLA LÖS DETTA PROBLEM.